Friday, February 2, 2018

Το τραγούδι του αργαλιού.




Όταν με το καλό γυρίσεις,
Ακόμα κι αν έχεις αλλάξει τόσο
Που μόνο τα σημάδια 
Στο σώμα, τα σημάδια του έρωτα
Θα σε φανερώσουν,
Θα με βρεις να
Σε περιμένω. 

Θα σου ανοίξω και πάλι
Την πόρτα της  καρδιάς μου
Για να γίνει  το σπίτι σου.
Η αγάπη μου 
Θα σε στεγάσει,
Το σώμα μου
Θα ειναι το κρεβάτι σου,
Που μέσα του θα γαληνέψεις
Και θα ξαποστάσεις.

Όταν θα έρθεις και πάλι, 
Τα μάτια μου θα λάμψουν
Και θα φωτίσουν τον κόσμο ολόκληρο. 
Τα χέρια μου θα σ´αγκαλιασουν 
Σφιχτα 
Να νοιώσω το κορμι σου 
Επάνω μου, 
Αυτό το κορμι που 
Τόσον καιρό 
Στερήθηκα.

Όταν θα χτυπήσεις και πάλι 
Την πόρτα του σπιτιού μου,
Θα σου ανοίξω 
Να μπεις. 
Θ´ αφησω την πόρτα ανοιχτή
Κι ομως εσυ δεν θα 
Μου φύγεις πότε ξανά. 

Μόνο, αχ, μόνο μην αργείς.



No comments:

Post a Comment